Feel the music

Med hörlurar i öronen har jag försökt få lite plugg gjort hos mina föräldrar. Agnes känner sig som hemma här och springer runt, lättare för henne och för mig. Sen att tvättkorgen följde med hemifrån och jag snyltar på deras tvättmedel är ju en annan sak. 

Veckorna går så otroligt fort. Redan tredje veckan på praktiken på jobbet, går super faktiskt. Vi fortsätter leta gemensamt boende, just nu spelar det ingen roll om det är lägenhet eller hus, bara det känns bra. Vi vill inte/orkar inte pendla hur länge till som helst, får ingen tid tillsammans och det är bara jobbigt att leva livet i en väska. 


Everything I need - family! 
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anna

I miss you <3 <3 <3

Skrevs 2014-02-19 kl. 15:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0