Jag. Är. Så. Trött.

Jag orkar inte vara så här trött längre. Trött på kvällen, trött på dagarna och till och med på natten! Tempot i mitt liv går alldeles för snabbt för mig just nu. Jobb, skola, bebis & hem. Dessutom 2 hem som jag pendlar mellan, så i princip lever jag i min bil med packad väska varannan vecka. Dagarna då jag är i MIN lägenhet så är det städning, plock, disk, tvätt, skjutsningar av bebis till dagis, laga mat.. Helst umgås med mitt barn också! På den tiden som är kvar av dygnet så måste jag hinna plugga. Och sova. Helst ta en dusch ibland. Helst umgås med några andra personer än mig själv för att inte bli helt knäpp.
Inser att det kanske är ett helt normalt tillstånd för en arbetande småbarnsförälder? Men är så trött på att vara trött.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0